“Guanyem al 19”, la campanya de Montblanc per reactivar el comerç

Entre les accions hi haurà el regal de 3500 bosses de cotó o el sorteig de 1000 euros en vals de compra

09/07/2020

L’Ajuntament de Montblanc amb col·laboració amb la Unió de Botiguers i Comerciants de Montblanc (UBCM) i el suport del programa «Treball als Barris» del SOC i Concativa inicien una campanya excepcional de dinamització del comerç de proximitat amb l’objectiu de reactivar un sector comercial que ha patit els efectes de la pandèmia ocasionada per la COVID-19.

La campanya, amb el lema “Guanyem al 19”, fa una clara referència al COVID-19 i convida a guanyar-lo fent poble i comprant a les botigues de proximitat. Per aquest motiu, és la primera vegada que a Montblanc es crea una gran campanya comercial que abasta a tota mena de comerç, serveis i restauració. 

La campanya, de gran impacte visual, inclourà 4 accions i, inicialment, inclourà tot l’estiu i l’inici de la tardor. Posteriorment es valorarà la possibilitat d’allargar la campanya amb noves iniciatives i accions.

Les quatre grans accions que inclourà aquesta campanya seran les següents:

-Acció 1: regal de 3.500 bosses de cotó orgànic, per seguir fomentant l'eliminació de bosses de plàstic.

-Acció 2: joc de rasca i guanya amb 50.000 butlletes i més de 10.000 regals (tiquets de zona blava, entrades per a la piscina municipal, productes de marxandatge, vals de compra de 19 euros...)

-Acció 3: sorteig de 1000 euros en vals de compra

-Acció 4: sorteig d'una gran cistella de productes i serveis dels comerços adherits valorada en 3.000 euros.

Amb aquesta campanya es dona suport explícit al comerç de proximitat que manté viu el municipi de Montblanc, el seu nucli històric i tot l’eix comercial. A més, també es fa un recolzament en un dels sectors que es va mostrar més actiu durant el confinament.

Tots els serveis i treballs professionals que han fet possible aquesta campanya han estat realitzats per empreses i negocis de Montblanc. A més, seguint la mateixa lògica d’ajuda a aquest sector, del pressupost destinat a les accions de la campanya, més del 40% serà de despesa directa als comerços adherits per la compra de productes o serveis per als premis dels clients.

Així doncs, el comerç de Montblanc, per iniciativa de l’Ajuntament, aposta per una campanya amb accions de qualitat a fi de seguir aportant valor afegit a les compres al teixit local per generar riquesa al territori, arrelar la població i dinamitzar l’economia castigada per la pandèmia.

Accions del document