Comunicat amb relació a les afectacions de la riuada del dia 22 d'octubre

Es demana la col·laboració de nous voluntaris per la neteja de baixos dels habitatges entorn a la rotonda de l'antiga gasolinera Vidal

29/10/2019

Avui dimarts dia 29 es continuarà treballant en la neteja dels immobles afectats i de la zona afectada del barri de Santa Anna. Per aquest motiu, es fa una nova crida a voluntaris que vulguin ajudar als veïns/es i als serveis municipals per demà.

Hora: a les 10 del matí i a les 4 de la tarda

Lloc: Rotonda de l'antiga gasolinera Vidal

L'objectiu principal a la zona és acabar de netejar els baixos on encara hi ha presència de fang abans que aquest s'assequi. És necessari portar calçat adequat per a treballar al fang.

D'altra banda, des de l'Ajuntament de Montblanc volem informar sobre els següents aspectes:

- Demà dimarts 29 d'octubre tindrà lloc a Montblanc una reunió entre els alcaldes afectats de les diferents comarques, la Delegació del Govern Central a Catalunya, la Generalitat i la Diputació de Tarragona per tal de posar fil a l'agulla a la recuperació de tota la zona i als possibles ajuts.

- Acabada la restitució de la zona del barri de Sant Anna, l'Ajuntament de Montblanc centrarà els seus esforços en la recuperació dels camins de tota la llera del riu Francolí. Actualment s'estan inventariant totes les actuacions necessàries en aquests camins i esperem poder iniciar-les durant els pròxims dies. L'Agencia Catalana de l'Aigua ja està treballant a la llera del riu per a treure els arbres i materials dipositats per la riuada.

- Recordar que el camí del cementiri per sota el pont nou està tancat. Per aquest motiu, l'Ajuntament de Montblanc habilitarà un servei d'autobús entre el nucli urbà i el cementiri el dia de Tots Sants. S'informarà per ebando de l'horari d'aquest servei.

- Per qualsevol qüestió us podreu adreçar a l'Oficina d'atenció al Ciutadà de l'Ajuntament de 9 del matí a 2 de la tarda, o també enviar un e-mail a comunicacio@montblanc.cat

- El procés de recuperació avança però serà necessari un període de temps llarg per tornar a la normalitat. Des de l'Ajuntament de Montblanc volem agrair tota l'ajuda rebuda i la comprensió dels afectats per aconseguir recuperar la normalitat com més aviat millor.

Accions del document