Constitució d'una borsa de treball de personal funcionari interí dels departaments d'Intervenció i secretaria

El període d'exposició estarà obert fins al dia 16 de juliol

23/06/2020

L'ajuntament de Montblanc constitueix una borsa de treball de personal funcionari interí dels departaments d'Intervenció i secretaria.

L’objecte d’aquestes bases és constituir una borsa de treball de personal funcionari interí temporal, denominació «Auxiliar administratiu/iva», per cobrir vacants, substitucions i qualsevol altre tipus de contingència temporal d’aquest grup que es doni als Departaments d’Intervenció i Secretaria de l’Ajuntament de Montblanc.

El personal que formarà part d’aquesta borsa serà seleccionat mitjançant concurs-oposició, torn lliure. El personal nomenat temporalment tindrà assignades les retribucions bàsiques i complementàries segons el grup de classificació.

Les bases estan publicades al taulell d'anuncis d'aquest ajuntament (https://www.montblanc.cat/oficina-virtual/tauler-danuncis) i per veure la informació detallada, tan de les bases de la borsa d'intervenció com la de secretaria cal descarregar el document que es troba en referències: Bases en pdf. 

 

Accions del document